Poor Proxies for Learning: Looking good isn’t the same as being good – David Didau – researchED Amsterdam 2017 Poor Proxies for Learning: Looking good isn’t the same as being good – David Didau – researchED Amsterdam 2017 Jolanda Smit2024-02-16T10:49:05+01:0020 januari 2017| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Poor Proxies for Learning: Looking good isn’t the same as being good – David Didau – researchED Amsterdam 2017
Directe Instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2017 Directe Instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2017 krekw2024-01-16T13:51:11+01:0016 januari 2017| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Directe Instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2017
Leren is niet leuk! (het resultaat wel) – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2016 Leren is niet leuk! (het resultaat wel) – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2016 Jolanda Smit2025-07-15T12:57:01+02:0030 januari 2016| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Leren is niet leuk! (het resultaat wel) – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2016
HET LEVEN VAN EEN SCEPTICUS* – Casper Hulshof – researchED Amsterdam 2016 HET LEVEN VAN EEN SCEPTICUS* – Casper Hulshof – researchED Amsterdam 2016 krekw2023-12-18T12:09:19+01:0030 januari 2016| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor HET LEVEN VAN EEN SCEPTICUS* – Casper Hulshof – researchED Amsterdam 2016
expliciete directe instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2016 expliciete directe instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2016 krekw2024-01-16T13:55:36+01:0016 januari 2016| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor expliciete directe instructie – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2016