Het Jonge Kind: “Het zwembad, hersenen en Pinterest.” – Wieneke Grootaarts – EduMare Inclusief

2025-10-20T15:52:18+02:0016 juli 2025|

1. Breinontwikkeling van jonge kinderen 2. De ontwikkelingstaken van jonge kinderen. 3. Passend aanbod: de noodzaak en voorbeelden  

Reacties uitgeschakeld voor Het Jonge Kind: “Het zwembad, hersenen en Pinterest.” – Wieneke Grootaarts – EduMare Inclusief

Van ik naar We. Over witte en zwarte zwanen scholen en een cultuur van hoge verwachtingen. – Iliass El Hadioui – EduMare Inclusief

2025-11-05T00:23:17+01:0010 juli 2025|

- uitdagende trends voor het pedagogisch-didactisch handelen in de klas. - ⁠kenmerken van een cultuur van hoge verwachtingen - ⁠routes naar een cultuur van hoge verwachtingen  

Reacties uitgeschakeld voor Van ik naar We. Over witte en zwarte zwanen scholen en een cultuur van hoge verwachtingen. – Iliass El Hadioui – EduMare Inclusief

Buitenbeentjes Binnenboord – Sofie van de Waart – EduMare Inclusief

2025-10-20T15:49:29+02:008 juli 2025|

- Hoe kunnen we ook passend onderwijs bieden aan hoogbegaafde leerlingen? - Wat zijn de valkuilen binnen verschillende subgroepen van hoogbegaafde leerlingen en hoe kunnen we die voorkomen? - Wat kan je doen om deze leerlingen binnenboord te houden?  

Reacties uitgeschakeld voor Buitenbeentjes Binnenboord – Sofie van de Waart – EduMare Inclusief

Naar een lerende school – Annemarie Neeleman, Jeanne van Loon – researchED Nederland 2025

2025-03-18T15:02:54+01:007 februari 2025|

Welke rol hebben leraren (gezamenlijk) bij het doorontwikkelen van een lerende cultuur op school? En hoe kun je bepalen welke stap je gezamenlijk wilt zetten? Denk mee met de ontwikkeling van een zelf-scan voor lerende onderwijsorganisaties.

Reacties uitgeschakeld voor Naar een lerende school – Annemarie Neeleman, Jeanne van Loon – researchED Nederland 2025
Ga naar de bovenkant