Differentiëren als complexe leerkrachtvaardigheid – Marieke van Geel en Trynke Keuning – researchED Amsterdam 2018 Differentiëren als complexe leerkrachtvaardigheid – Marieke van Geel en Trynke Keuning – researchED Amsterdam 2018 Jolanda Smit2024-02-16T12:01:51+01:0021 januari 2018| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Differentiëren als complexe leerkrachtvaardigheid – Marieke van Geel en Trynke Keuning – researchED Amsterdam 2018
Effectief rekenonderwijs op de basisschool – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2018 Effectief rekenonderwijs op de basisschool – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2018 krekw2024-01-16T13:59:04+01:0016 januari 2018| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Effectief rekenonderwijs op de basisschool – Marcel Schmeier – researchED Amsterdam 2018
Wiskunde: vaardigheden, inzicht of allebei? – Christian Bokhove – rEDAdam16 Wiskunde: vaardigheden, inzicht of allebei? – Christian Bokhove – rEDAdam16 krekw2024-01-16T10:46:51+01:0016 januari 2016| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Wiskunde: vaardigheden, inzicht of allebei? – Christian Bokhove – rEDAdam16