Maak kennis met Teach like a Champion! – Willemijn Kluiver, Marlieke Mijer – EduMare Inclusief

2025-10-21T14:16:44+02:002 oktober 2025|

- Routines: Hoe kun je leerlingen op de eenvoudigste en snelste manier terugkerende taken en handelingen in de klas laten uitvoeren? - Klare taal: Hoe vertel je leerlingen wat van hen wordt verwacht, zodat duidelijk is wat je beslist niet verwacht? - Brein: Hoe heeft je brein invloed op het leerproces?  

Reacties uitgeschakeld voor Maak kennis met Teach like a Champion! – Willemijn Kluiver, Marlieke Mijer – EduMare Inclusief

Dyslexie, Ondersteuningsniveau 3 en Connect Lezen – Tamara Rijneveldshoek, Annelies Hartog – EduMare Inclusief

2025-10-20T16:15:35+02:0016 september 2025|

Wat is dyslexie en welke gevolgen heeft het voor leerlingen? – Inzicht in kenmerken, oorzaken en veelvoorkomende misverstanden.Hoe richt je ondersteuningsniveau 3 (ON3) effectief in binnen het basisonderwijs? – De rol van de leerkracht, signalering, maatwerk, wettelijke verplichtingen en documentatie.Hoe kan de interventiemethode Connect Lezen worden ingezet bij leerlingen met leesproblemen?  

Reacties uitgeschakeld voor Dyslexie, Ondersteuningsniveau 3 en Connect Lezen – Tamara Rijneveldshoek, Annelies Hartog – EduMare Inclusief

Mam, ik kan niet meer – Betty van Brunschot – EduMare Inclusief

2025-10-16T13:47:50+02:0023 juli 2025|

1. Waarom wordt kindermishandeling nog zo vaak gemist, ook als het recht voor onze ogen gebeurt? 2. Wat doet langdurig zwijgen met een kind op korte én lange termijn? 3. Wat is er nodig om werkelijk verschil te maken voor kinderen in kwetsbare thuissituaties?  

Reacties uitgeschakeld voor Mam, ik kan niet meer – Betty van Brunschot – EduMare Inclusief
Ga naar de bovenkant