Learning or Performance? – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2018 Learning or Performance? – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2018 Jolanda Smit2024-02-12T16:03:09+01:0012 januari 2018| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Learning or Performance? – Jan Tishauser – researchED Amsterdam 2018
Toetsrevolutie: Naar een feedbackcultuur in het voortgezet onderwijs – René Kneyber – researchED Amsterdam 2017 Toetsrevolutie: Naar een feedbackcultuur in het voortgezet onderwijs – René Kneyber – researchED Amsterdam 2017 krekw2023-11-01T16:36:25+01:0021 januari 2017| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Toetsrevolutie: Naar een feedbackcultuur in het voortgezet onderwijs – René Kneyber – researchED Amsterdam 2017
De basisschool als efficiënte selectiefabriek – Karen Heij – researchED Amsterdam 2017 De basisschool als efficiënte selectiefabriek – Karen Heij – researchED Amsterdam 2017 Jolanda Smit2024-02-16T11:47:27+01:0020 januari 2017| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor De basisschool als efficiënte selectiefabriek – Karen Heij – researchED Amsterdam 2017
Formatieve evaluatie =/≠ Leren zonder cijfers – Gerdineke van Silfhout – researchED Amsterdam 2017 Formatieve evaluatie =/≠ Leren zonder cijfers – Gerdineke van Silfhout – researchED Amsterdam 2017 krekw2025-02-26T14:11:59+01:0016 januari 2017| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Formatieve evaluatie =/≠ Leren zonder cijfers – Gerdineke van Silfhout – researchED Amsterdam 2017
Hoe leren de leerlingen zoveel mogelijk en zo goed mogelijk? – Sergej Visser – researchED Amsterdam 2016 Hoe leren de leerlingen zoveel mogelijk en zo goed mogelijk? – Sergej Visser – researchED Amsterdam 2016 krekw2024-01-17T11:22:20+01:0017 januari 2016| Lees meer Reacties uitgeschakeld voor Hoe leren de leerlingen zoveel mogelijk en zo goed mogelijk? – Sergej Visser – researchED Amsterdam 2016