– Wat is generatieve AI?
– Wat is hype wat is werkelijkheid?
– Hoe gebruik is AI in mijn lespraktijk?
In deze sessie krijgt je handvatten om snel en effectief administratieve werklast weg te nemen door middel van het inzetten van generatieve AI. Geen oerwoud aan hippe appjes, maar één programma (ChatGPT) waarmee je zo 10% werklast wegsaneert uit je dagelijkse lespraktijk. Niet moeilijk, wel leuk, toegankelijk en zeer toepasbaar.
In deze sessie krijgt je handvatten om snel en effectief administratieve werklast weg te nemen door middel van het inzetten van generatieve AI. Geen oerwoud aan hippe appjes, maar één programma (ChatGPT) waarmee je zo 10% werklast wegsaneert uit je dagelijkse lespraktijk. Niet moeilijk, wel leuk, toegankelijk en zeer toepasbaar.
Rust in de school! Hoe doe je dat precies?
Hoe creëer en behoud je uniformiteit binnen je team?
Op welke manier dragen routines bij aan het vergroten van rust en veiligheid?
– Wat is relatief onderpresteren, en waarom blijft het vaak onopgemerkt in de klas?
– Wat zijn de gevolgen van (h)erkenning of het uitblijven daarvan voor de ontwikkeling van leerlingen?
– Hoe kun je als leraar onderpresteren signaleren én leerlingen praktisch stimuleren met evidence-informed aanpakken?
Hoe geef ik zelf muziekles (ook als ik helemaal niet muzikaal ben en 2 linkerhanden heb?)
Waar vind ik vakdocenten?
Wat betekent het om samen muziek maken?