In het kort: Hoe begeleid je leerlingen met een nieuwkomersachtergrond die al enkele jaren in Nederland zijn, maar nog niet op hetzelfde didactische niveau zitten als hun leeftijdsgenoten?
In het kort: Leerlingen ervaren bedrijfseconomie vaak als een verzameling losse vakgebieden zonder duidelijke samenhang. Het Business Model Canvas helpt om structuur en verbinding aan te brengen, mits dit model stap voor stap en praktisch wordt aangeleerd zodat leerlingen het kunnen toepassen bij het analyseren van verschillende bedrijven.
In het kort: In deze sessie staan signalering en handelen centraal. Als BHV’er of medewerker op school kom je mogelijk in aanraking met leerlingen die onder invloed zijn van alcohol of drugs. Maar hoe herken je dit eigenlijk? Welke gedragingen of signalen wijzen op gebruik, en hoe onderscheid je dit van ander gedrag, zoals stress of vermoeidheid?
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. InstellingenPrivacybeleidACCEPTEREN
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.