Projectleider,
Onderwijsregio Rotterdam

‘Grote ambities in tijden van personeelsschaarste’: hoe organiseren we de toekomst van ons onderwijs slimmer?

Ervaar jij de dagelijkse de gevolgen van het personeelstekort in het funderend onderwijs? Sluit dan aan bij onze sessie en ontdek samen met vakgenoten, beleidsmakers en politici hoe we slimme oplossingen kunnen vinden! Onder begeleiding van sprekers zoals Karin Straus (Algemene Vereniging van Schoolleiders), Anita Pijpelink en Ilana Rooderkerk (Tweede Kamerleden, onderwijscommissie GroenLinks-PvdA en D66), Henk Hagoort (Voorzitter VO-Raad) en Kim van Strien (Hoofdbestuurder Aob) bespreken we actuele stellingen en innovatieve ideeën. Tijdens rondetafelgesprekken delen we ervaringen, strategieën en kijken we vooruit. Jouw stem en inzicht zijn van belang om het onderwijs te versterken. Aan tafel!

Voorkeuren

14 nov | Ronde 5

‘Grote ambities in tijden van personeelsschaarste’: hoe organiseren we de toekomst van ons onderwijs slimmer?

Projectleider,
Onderwijsregio Rotterdam

Ervaar jij de dagelijkse de gevolgen van het personeelstekort in het funderend onderwijs? Sluit dan aan bij onze sessie en ontdek samen met vakgenoten, beleidsmakers en politici hoe we slimme oplossingen kunnen vinden! Onder begeleiding van sprekers zoals Karin Straus (Algemene Vereniging van Schoolleiders), Anita Pijpelink en Ilana Rooderkerk (Tweede Kamerleden, onderwijscommissie GroenLinks-PvdA en D66), Henk Hagoort (Voorzitter VO-Raad) en Kim van Strien (Hoofdbestuurder Aob) bespreken we actuele stellingen en innovatieve ideeën. Tijdens rondetafelgesprekken delen we ervaringen, strategieën en kijken we vooruit. Jouw stem en inzicht zijn van belang om het onderwijs te versterken. Aan tafel!

Voorkeuren

14 nov | Ronde 5

Over de spreker

Projectleider
Onderwijsregio Rotterdam

Meer Onderwijsconferentie Rotterdam 2024 sessies

In het kort: How can we foster equity and inclusion in education? This session will explore the different ways in which policies can be designed to support equity and inclusion, focusing in particular on policies and practices at the school level.
Rick Hendrikse
Rick Hendrikse
,
Natasja Hoogerheide
In het kort: Een doorkijkje in het proces dat een zeer zwak beoordeelde basisschool heeft doorlopen om in één jaar weer voldoende te worden beoordeeld..
In het kort: Hoe werk je als professional aan positieve relaties met elk kind in je groep, ook als dat niet vanzelf tot stand komt? We gaan dieper in op Playing-2-gether, een werkwijze om de band met kinderen te versterken via spel.
Een initiatief van
In samenwerking met de Rotterdamse schoolbesturen en samenwerkingsverbanden
Powered by