Projectleider,
IT Campus Rotterdam
Afdelingshoofd, docent Aardrijkskunde,
Melanchthon Kralingen

Maak kennis met de AI Blackbox!

In deze sessie laten we je kennismaken met de AI Blackbox. De AI Blackbox is een fysieke doos die bij jou op school komt de staan. De box zit vol met informatie over kunstmatige intelligentie in relatie tot het onderwijs, maar biedt ook de mogelijkheid om veilig te experimenteren met verschillende AI-tools zoals ChatGPT en Gamma.

Voorkeuren

15 nov | Ronde 1

Maak kennis met de AI Blackbox!

Projectleider,
IT Campus Rotterdam
Afdelingshoofd, docent Aardrijkskunde,
Melanchthon Kralingen

In deze sessie laten we je kennismaken met de AI Blackbox. De AI Blackbox is een fysieke doos die bij jou op school komt de staan. De box zit vol met informatie over kunstmatige intelligentie in relatie tot het onderwijs, maar biedt ook de mogelijkheid om veilig te experimenteren met verschillende AI-tools zoals ChatGPT en Gamma.

Voorkeuren

15 nov | Ronde 1

Over de sprekers

Projectleider
IT Campus Rotterdam
Afdelingshoofd, docent Aardrijkskunde
Melanchthon Kralingen

Ik ben Patrick Tjin en werk al ruim 14 jaar in het voortgezet onderwijs, momenteel op Melanchthon Kralingen, een kleine en gezellige vmbo-school in het centrum van Rotterdam. Ik ben begonnen als docent aardrijkskunde en ben nu al zeven jaar afdelingshoofd van leerjaar 2 en 3. Daarnaast houd ik mij bezig met ICT op school. Als aanjager en inspirator wil ik collega’s enthousiasmeren over de mogelijkheden van digitalisering en AI. Tijdens de workshop ‘De AI Blackbox van de IT Campus’ laat ik je graag zien hoe AI het onderwijs kan verrijken, leraren kan helpen om tijd te besparen én meer maatwerk te kunnen bieden aan leerlingen.

Meer Onderwijsconferentie Rotterdam 2024 sessies

In het kort: Volwassen worden in een wereld met social media, voortdurende afleiding, toenemende prestatiedruk op scholen, lockdowns en klimaatverandering – hoe doe je dat?
In het kort: Onderwijspsychologie heeft een enorme storm meegemaakt, wat staat nog recht?
In het kort: Het integreren van computermodellen in het natuurkundeonderwijs is essentieel voor het vergroten van het begrip van natuurkundige concepten van leerlingen en het verbeteren van probleemoplossende vaardigheden. Dit onderzoek beschrijft een experimenteel getest raamwerk, op basis van interview data van 36 leerlingen, voor de beoordeling van meta modelleercompetenties van vwo bovenbouwleerlingen op het gebied van natuurkundige computationele modellen en heeft als doel een diepere integratie van computationeel modelleren in het natuurkundeonderwijs en daarmee een rijker begrip van natuurkundige concepten van leerlingen te bevorderen.
Een initiatief van
In samenwerking met de Rotterdamse schoolbesturen en samenwerkingsverbanden
Powered by