Geen sprekers gevonden.

Interactief panelgesprek 'Basisvaardigheden & kennisdeling'

Een interactief panelgesprek met het thema ‘Basisvaardigheden & kennisdeling’.

Met als panelleden:

  • Mariëlle Paul, staatssecretaris Funderend en Onderwijs en Emancipatie
  • Said Kasmi, wethouders Onderwijs, Cultuur en Evenementen
  • Hans Visser, conrector Emmauscollege Rotterdam
  • Monique Degeling, schooldirecteur po A.S. Talmaschool Rotterdam
  • Tijana Prokic-Breuer, medeoprichter Education Lab en initiatiefnemer ONA

Dagvoorzitter Karim Amghar is aanwezig als moderator.

Voorkeuren

14 nov | Ronde 2

Interactief panelgesprek 'Basisvaardigheden & kennisdeling'

Een interactief panelgesprek met het thema ‘Basisvaardigheden & kennisdeling’.

Met als panelleden:

  • Mariëlle Paul, staatssecretaris Funderend en Onderwijs en Emancipatie
  • Said Kasmi, wethouders Onderwijs, Cultuur en Evenementen
  • Hans Visser, conrector Emmauscollege Rotterdam
  • Monique Degeling, schooldirecteur po A.S. Talmaschool Rotterdam
  • Tijana Prokic-Breuer, medeoprichter Education Lab en initiatiefnemer ONA

Dagvoorzitter Karim Amghar is aanwezig als moderator.

Voorkeuren

14 nov | Ronde 2

Over de spreker

Geen spreker toegevoegd

Meer Onderwijsconferentie Rotterdam 2024 sessies

In het kort: Het onderwijs vraagt om onconventionele interventies om de werkdruk en het lerarentekort aan te pakken. De impact van technologie en de noodzaak om meer met technologie te doen, is enorm. Dit vraagt om digitaal fitte leraren en medewerkers.
In het kort: In deze sessie bespreken we vanuit theorie en concrete praktijkvoorbeelden wat een curriculum nu kennisrijk maakt, welke kenmerken daarmee gepaard gaan en waarom dat van belang is voor het ontwikkelen van diepgaand begrip en complexe vaardigheden bij je leerlingen.
Marion van der Burg
Marion van der Burg
,
Marianne van Paassen
In het kort: Van geen stem naar inspraak; dit onderzoek richt zich op de specifieke uitdagingen en mogelijkheden waarmee jongeren met (fysieke en meervoudige) beperkingen te maken hebben bij het vormgeven van hun eigen leven. Het doel is om participatie en kansengelijkheid te bevorderen voor vso-leerlingen waarbij inspraak op verschillende niveaus wordt ingezet: individueel, klassikaal, op schoolniveau en op bestuursniveau.
Een initiatief van
In samenwerking met de Rotterdamse schoolbesturen en samenwerkingsverbanden
Powered by