Geen sprekers gevonden.

Interactief panelgesprek 'Basisvaardigheden & kennisdeling'

Een interactief panelgesprek met het thema ‘Basisvaardigheden & kennisdeling’.

Met als panelleden:

  • Mariëlle Paul, staatssecretaris Funderend en Onderwijs en Emancipatie
  • Said Kasmi, wethouders Onderwijs, Cultuur en Evenementen
  • Hans Visser, conrector Emmauscollege Rotterdam
  • Monique Degeling, schooldirecteur po A.S. Talmaschool Rotterdam
  • Tijana Prokic-Breuer, medeoprichter Education Lab en initiatiefnemer ONA

Dagvoorzitter Karim Amghar is aanwezig als moderator.

Voorkeuren

14 nov | Ronde 2

Interactief panelgesprek 'Basisvaardigheden & kennisdeling'

Een interactief panelgesprek met het thema ‘Basisvaardigheden & kennisdeling’.

Met als panelleden:

  • Mariëlle Paul, staatssecretaris Funderend en Onderwijs en Emancipatie
  • Said Kasmi, wethouders Onderwijs, Cultuur en Evenementen
  • Hans Visser, conrector Emmauscollege Rotterdam
  • Monique Degeling, schooldirecteur po A.S. Talmaschool Rotterdam
  • Tijana Prokic-Breuer, medeoprichter Education Lab en initiatiefnemer ONA

Dagvoorzitter Karim Amghar is aanwezig als moderator.

Voorkeuren

14 nov | Ronde 2

Over de spreker

Geen spreker toegevoegd

Meer Onderwijsconferentie Rotterdam 2024 sessies

In het kort: Het integreren van computermodellen in het natuurkundeonderwijs is essentieel voor het vergroten van het begrip van natuurkundige concepten van leerlingen en het verbeteren van probleemoplossende vaardigheden. Dit onderzoek beschrijft een experimenteel getest raamwerk, op basis van interview data van 36 leerlingen, voor de beoordeling van meta modelleercompetenties van vwo bovenbouwleerlingen op het gebied van natuurkundige computationele modellen en heeft als doel een diepere integratie van computationeel modelleren in het natuurkundeonderwijs en daarmee een rijker begrip van natuurkundige concepten van leerlingen te bevorderen.
In het kort: Hoe kan zeggenschap van leraren beter tot zijn recht komen?
In het kort: Ik ga in deze sessie aan de slag met 'powerful knowledge' voor het geschiedenis- en burgerschapsonderwijs. Ik toon welke keuzes docenten moeten maken in functie van een krachtige kennis.
Een initiatief van
In samenwerking met de Rotterdamse schoolbesturen en samenwerkingsverbanden
Powered by