Docent,
Casparus College

Actie(f) in Rekenen

In deze sessie neem ik jullie mee in hoe we het vak rekenen vorm hebben gegeven op het Casparus College.

Leerlingen werken bij ons op hun eigen rekenniveau, in hun eigen tempo, aan rekenwerk waar zij plezier in hebben en het nut van inzien. We helpen de leerlingen hierbij op basis van reken(data).

Actie(f) in Rekenen

Dirk-Pieter Pastor

In deze sessie neem ik jullie mee in hoe we het vak rekenen vorm hebben gegeven op het Casparus College.

Leerlingen werken bij ons op hun eigen rekenniveau, in hun eigen tempo, aan rekenwerk waar zij plezier in hebben en het nut van inzien. We helpen de leerlingen hierbij op basis van reken(data).

Over de spreker

Docent,
Casparus College

Docent Rekenen en mentor bij het Casparus College te Weesp.

Meer sessies

Robert-Jan Simons
Robert-Jan Simons
In het kort: Hoe kan het bevorderen van nieuwsgierigheid van leerlingen en docenten de basis vormen voor leren en ontwikkelen?
Floor Rombout
Floor Rombout
+
Ine Raangs
In het kort: Hoe ga je als vakdocent om met ethische vraagstukken in de klas en hoe kan je morele oordeelsvorming bij leerlingen bevorderen? Deze workshop biedt docenten aanknopingspunten om aan deze burgerschapsdoelen te werken.
Jacoliene van Wijk
Jacoliene van Wijk
In het kort: Leerlingen geven aan datze het fijn vinden om tijdens de wiskunde les opdrachten buiten het boek te DOEN, waarbij ze praktisch bezig zijn. In de presentatie gaan we bouwen en vouwen!