Docent,
Casparus College

Actie(f) in Rekenen

In deze sessie neem ik jullie mee in hoe we het vak rekenen vorm hebben gegeven op het Casparus College.

Leerlingen werken bij ons op hun eigen rekenniveau, in hun eigen tempo, aan rekenwerk waar zij plezier in hebben en het nut van inzien. We helpen de leerlingen hierbij op basis van reken(data).

Actie(f) in Rekenen

Dirk-Pieter Pastor

In deze sessie neem ik jullie mee in hoe we het vak rekenen vorm hebben gegeven op het Casparus College.

Leerlingen werken bij ons op hun eigen rekenniveau, in hun eigen tempo, aan rekenwerk waar zij plezier in hebben en het nut van inzien. We helpen de leerlingen hierbij op basis van reken(data).

Over de spreker

Docent
Casparus College

Docent Rekenen en mentor bij het Casparus College te Weesp.

Meer sessies

Felix Spee
Felix Spee
In het kort: Het project Veldwerk in de Stad biedt veldwerkopdrachten voor docenten die lesgeven in een urbane omgeving.
In het kort: Het funderend onderwijs is vollop in ontwikkeling. Het aankomende jaar worden er belangrijke beslissingen genomen over de toekomst van ons onderwijs. Hoe zou zo'n Deltaplan eruit moeten zien?
In het kort: De gemiddelde aandachtsspanne is ongeveer 15 minuten en die gaat ook nog eens achteruit. Dat staat in menig handboek, maar klopt dit wel?
In samenwerking met