Diversiteit en Inclusie Adviseur,
ZZP

Diversiteit en Inclusie is net Tango dansen

Diversiteit en inclusie (D&I) zijn cruciaal voor het creëren van een rechtvaardige en innovatieve werkomgeving. Deze lezing behandelt de manieren waarop D&I op de kaart kan worden gezet, hoe deze thema’s kunnen worden ingebed, de dimensies van D&I, methoden om D&I te meten en het omgaan met impliciete bias.

Door bewustwording te creëren, beleid te integreren, diversiteit te meten en impliciete bias aan te pakken, kunnen organisaties een inclusieve cultuur ontwikkelen die innovatie en samenwerking bevordert.

Diversiteit en Inclusie is net Tango dansen

John Brewster

Diversiteit en inclusie (D&I) zijn cruciaal voor het creëren van een rechtvaardige en innovatieve werkomgeving. Deze lezing behandelt de manieren waarop D&I op de kaart kan worden gezet, hoe deze thema’s kunnen worden ingebed, de dimensies van D&I, methoden om D&I te meten en het omgaan met impliciete bias.

Door bewustwording te creëren, beleid te integreren, diversiteit te meten en impliciete bias aan te pakken, kunnen organisaties een inclusieve cultuur ontwikkelen die innovatie en samenwerking bevordert.

Preview

Over de spreker

Diversiteit en Inclusie Adviseur,
ZZP

Master Bestuurskunde
Docent Recht
Bestuurder
Lid Raad van Toezicht
Diversiteit en Inclusie adviseur

Meer sessies

In het kort: Nieuwe ontwikkelingen vragen van leraren en lerarenteams om deze te vertalen naar de eigen school. Wat vraagt dit van leraren en lerarenteams en wat hebben zij nodig om die vertaling naar de eigen praktijk samen te kunnen ontwikkelen en te implementeren en daarbij samen te leren.
Thijs Risselada
Thijs Risselada
,
Arjan Moree
In het kort: Hoe zorg je ervoor dat je leerlingen grondig en gericht nadenken over - en beter worden in - de belangrijkste vraagstukken en vaardigheden van jouw vak? Het concept Building Thining Classrooms van Peter Liljedahl biedt hier praktische handvatten voor, en brengt veel andere potentiële voordelen met zich mee.
Robert-Jan Simons
Robert-Jan Simons
In het kort: Hoe kan het bevorderen van nieuwsgierigheid van leerlingen en docenten de basis vormen voor leren en ontwikkelen?